Op 14 september hebben wij onze klanten gemaild met de vraag of ze een Google review wilde schrijven. Tot op de dag van vandaag druppelen nieuwe reviews binnen en dat waarderen wij! Want als onze klanten laten weten wat ze van ons vinden, helpen ze anderen bij het maken van een keuze.
Best een spannend moment zo’n mailing versturen! Want als iemand eenmaal een Google review heeft geplaatst, kan die niet gewijzigd of verwijderd worden. En natuurlijk is zo’n review openbaar. Eerlijker en onafhankelijker kan het eigenlijk niet.
Waarom vroegen wij om deze reviews?
Omdat iedereen graag zaken doet met een bedrijf die zijn werk serieus neemt, luistert naar de klant, zijn afspraken nakomt en goede service verleent. En dit is een manier om openbaar te laten zien hoe onze dienstverlening is.
Zou een van onze klanten een opmerking plaatsen die misschien wat ongunstiger is of oprecht kritisch? Daar leren we van. Dat is ons uitgangspunt!
Het geven van zo’n review via Google is nog wel een technisch dingetje, want iemand moet een Google-account hebben en inloggen. En niet ieder bedrijf heeft een Google-account. Sommige contactpersonen van onze klanten gaven daarom een persoonlijke review en er waren er ook die reageerden met een reply-mail. Ook dat waarderen wij!
Zoals de reactie van Tobias Jäggle van Lockdrives:
Machen wir gerne ******
Of Tons Schoonwater van Schoonwater Stalinrichtingen/Melkmachines in De Rips:
Ik ben geen schrijfster of leester van reviews, maar jullie = ATO zijn TOP!
Vanaf het eerste uur klant bij jullie; zeer prettig contact en zeer flexibel (en dit past bij mij😊)
Doet u zaken met ons en heeft u nog geen review achtergelaten? Doe dat dan alsnog. Dat kan via deze link.